T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ÜMRANİYE - Ahmet Cevdet Paşa İlkokulu

2023-2024, 2024-2025 ve 2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILLARI ÜMRANİYE AHMET CEVDET PAŞA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ OKUL SERVİS ARACI OLARAK ÇALIŞTIRILACAKLARIN TESPİTİ İLANI

2023-2024, 2024-2025 ve 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılları Okul Servis Aracı Olarak Çalıştırılacakların Tespiti İlanı

 

16.06.2023  tarihinde saat 10.00'da okul servis aracı olarak çalıştırılacakların tespiti yapılacaktır.

a) İşin Niteliği ve Yeri

2023-2024, 2024-2025 ve 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılları boyunca Ahmet Cevdet Paşa İlkokulu öğrencilerinden isteyenlerin adreslerinden alınarak taşımacıyı tespit komisyonu ve taşımacı tarafından ortaklaşa belirlenen güzergâhlardan okula getirilmesi ve ders bitiminde de tekrar adreslerine geri götürülmek suretiyle taşımacılığının Okul Servis Araçları yönetmeliği kapsamında yapılmasıdır.

b) Şartname ve Eklerinin Nereden Hangi Şartlarla Alınacağı

Okul servis araçları çalıştırma şartnamesi mesai saatleri içerisinde, Ahmet Cevdet Paşa İlkokulu Müdürlüğü idaresinden bedelsiz olarak temin edilebilir.

c) Servis Çalıştırma İşinin Nerede, Hangi Tarih ve Saatte Yapılacağı

Servis çalıştırma işi, Ahmet Cevdet Paşa İlkokulu Müdürlüğünde, 2023-2024, 2024-2025 ve 2025-2026 Eğitim Öğretim Yıllarında, hafta içi her gün sabah saat 08.00'da eğitim öğretimin başlayacağı ve 12.50'de  sona ereceği, öğlenciler için 13.15'te başlayıp 18.05'te sona ereceği şekilde gerçekleştirilecektir.

d) İsteklilerden Aranılan Belgelerin Neler Olduğu

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

1)   Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

2)   Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

3)   Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

4)   Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

5)   Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

6)   Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

7)   Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,

e) Dosya Teslimi

Servis taşıma işi için dosyaların son teslim tarihi 15.06.2023 saat 17.00'dır.

 İstekliler, ilanda belirtilen tarih ve saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını Atatürk Mahallesi Bahçevanlar Sokak No:15/1 Ümraniye adresinde bulunan Taşımacıyı Tespit Komisyonuna tutanakla teslim eder.

 Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

 

Nevzat IRMAK

Okul Müdürü

Komisyon Başkanı

 

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 09.06.2023 - Güncelleme: 09.06.2023 14:15 - Görüntülenme: 454
  Beğen | 32  kişi beğendi